Marc Randolph na spotkaniu autorskim online w studiu Empiku

Empik nie rezygnuje ze świetnie przyjętego przez miłośników kultury formatu wirtualnych spotkań autorskich z cyklu #premieraonline. W czwartek 4 czerwca, gościem Empiku będzie założyciel Netflixa Marc Randolph, który opowie o swojej książce Netflix. To się nigdy nie uda” (Wydawnictwo SQN). Interaktywna transmisja rozpocznie się o godz. 18:00 na stronie Empiku na Facebooku. Uczestnicy spotkań będą mieli możliwość zadawania pytań pod streamingiem.

Cykl wirtualnych rozmów na żywo #premieraonline, zainicjowany pod koniec marca 2020 roku przez Empik, zgromadził już ponad półtora miliona unikalnych odbiorców. W najbliższym tygodniu w studiu Empiku pojawi się Marc Randolph (4.06). Transmisja live będzie dostępna na stronie Facebook.com/Empikcom od godz. 18:00. Rozmowę poprowadzi Justyna Dżbik-Kluge (Radio Zet). Wywiad będzie tłumaczony na język migowy.

Marc Randolph – czwartek 4 czerwca, godz. 18:00

Dawno, dawno temu, na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów. Wszyscy naliczali kary za przetrzymanie kaset, o streamingu video nikt jeszcze nie słyszał, a upowszechnienie się technologii DVD wydawało się równie bliskie, co wprowadzenie latających deskorolek. Tak właśnie wyglądał świat w 1997 roku, kiedy Marc Randolph wpadł na pewien pomysł: wykorzystać internet do wypożyczania filmów. Razem z Reedem Hastingsem, głównym inwestorem, założył firmę, a sam objął fotel dyrektora generalnego. W książce „Netflix. To się nigdy nie uda” (Wydawnictwo SQN) założyciel Netflixa opowiada niezwykłą historię powstania tego popularnego serwisu streamingowego.

Niemniej książka nie jest tylko opowieścią z pierwszej ręki o początkach legendarnego przedsiębiorstwa. To także porywająca lektura, która dostarcza odpowiedzi na fundamentalne pytania o podejmowanie ryzyka tak w interesach, jak i w życiu prywatnym. Jak zacząć? Jak przetrwać rozczarowanie i klęskę? Jak poradzić sobie z sukcesem? Czym w ogóle jest sukces? Od pomysłu, przez budowanie zespołu, aż po świadomość, kiedy należy odpuścić. „Netflix. To się nigdy nie uda” jest nie tylko doskonałą przypowieścią o spełnianiu marzeń, ale też jedną z najbardziej spektakularnych i mądrych historii o przedsiębiorczości.

 

Biuro prasowe Empiku – empik@walk.pl