Jak angażować dzieci za pośrednictwem sieci

Zdalna praca z dziećmi to szczególne wyzwanie dla animatorów, a przecież to przede wszystkim one są odbiorcami kulturalnej oferty domów i ośrodków kultury w województwie mazowieckim. Animatorom chcącym prowadzić zajęcia z dziećmi on-line dedykowany jest webinar “Jak angażować dzieci za pośrednictwem sieci? Czyli kilka dobrych rad dla zdalnych animatorów kultury”. Odbędzie się 27 maja między 15:30 a 17:00. Poprowadzą go Anna Czerwińska i Renata Płotczyk – dwie doświadczone animatorki kultury z Muzeum POLIN, które w trakcie trwającego lockdownu okazało się jedną z najprężniej działających w sieci instytucji.

http://biuro-prasowe.mik.waw.pl/

Autorki webinaru opowiedzą jak zaprojektować, zorganizować i wypromować zajęcia dla dzieci i z dziećmi on-line, dadzą praktyczne porady w kwestii zdalnej pracy, zaproszą uczestników do wymiany dobrych praktyk i praktycznych ćwiczeń.

Webinarium będzie tłumaczone na Polski Język Migowy.

 

Po ponad 10 tygodniach kwarantanny zdobyliśmy doświadczenie w pracy zdalnej. Przygotowaliśmy cykle wirtualnych spacerów, spotkań i wykładów, przeprowadziliśmy jedną z większych kampanii społecznych „Żonkile” w 77. rocznicę wybuchu postania w Getcie Warszawskim, otworzyliśmy radio, ale co najważniejsze przeprowadziliśmy ponad 300 warsztatów online dla blisko 3,5 tys. dzieci i młodzieży. Chcemy podzielić się naszymi doświadczeniami. Opowiemy o blaskach i cieniach pracy zdalnej. Pokażemy dobre praktyki, przećwiczymy sposoby komunikacji i angażowania uczestników warsztatów zdalnych.

– tłumaczą autorki webinaru Anna Czerwińska i Renata Płotczyk z Muzeum POLIN.

“Jak angażować dzieci za pośrednictwem sieci? Czyli kilka dobrych rad dla zdalnych animatorów kultury”
Webinarium

27 maja, godz. 15:30-17:00

 

Miejsce spotkania:  platforma ZOOM

Aby wziąć udział w webinarze, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie Mazowieckiego Obserwatorium Kultury. Link rejestracyjny do webinaru zostanie wysłany na podany w formularzu adres e-mail.

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Dział Marketingu i Promocji – Mazowiecki Instytut Kultury